Με αφορμή την διαφήμιση της Q, πρόσωπα που τραυλίζουν, πήραν την πρωτοβουλία να δείξουν την αντίδραση τους, στέλνοντας στην Q, τη θυγατρική εταιρεία της WIND, μια επιστολή διαμαρτυρίας, ώστε με αυτόν τον τρόπο να δείξουν πως τα πρόσωπα που τραυλίζουν έχουν φωνή!
Το κείμενο ακολουθεί παρακάτω. Στην επιστολή δεν αναφέρονται τα στοιχεία των προσώπων που συμμετείχαν για λόγους προστασίας των προσωπικών τους δεδομένων.
Όσα πρόσωπα που τραυλίζουν θέλουν να συμμετάσχουν σε αυτή την προσπάθεια, μπορούν να στείλουν την συγκεκριμένη επιστολή με το δικό τους mail κάνοντας αντιγραφή και επικόλληση και αποστολή στο mail της εταιρείας: crm@wind.com.gr
Η αντίδραση μας θα είναι πιο μαζική και θα δημιουργήσει μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εταιρεία!
Αθήνα, 15/3/2011
Προς: κ. Βασίλη Μπαλούρδο - Ανώτερο Διευθυντή Εμπορικού Προγραμματισμού, Consumer Postpaid Marketing & CRM Κινητής Τηλεφωνίας
Υπόψη: κ. Νάσο Ζαρκαλή – Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της WIND
Με θυμό και λύπη διαπιστώσαμε πως το αποτέλεσμα της τεράστιας επιτυχίας της ταινίας «Ο Λόγος του Βασιλιά», έγινε αφορμή για τη διαφήμιση της εταιρείας σας, η οποία όμως προσβάλλει άμεσα και θίγει τα πρόσωπα που τραυλίζουν. Ο τρόπος που η διαφήμιση της «Q» παρουσιάζει τον τραυλισμό, επηρεάζει με επικίνδυνο τρόπο την κοινή γνώμη και αφυπνίζει έντονα την διακωμώδηση και τον ρατσισμό.
Αν θεωρείται δεδομένο ότι κανείς δε θα γέλαγε με κάποιον που έχει εγκεφαλική παράλυση και πώς οι ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες δεν θα πρέπει να διαφημίζονται με αντιαισθητικό τρόπο, το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τον τραυλισμό. Πρέπει να γίνει αντιληπτό πως και ο τραυλισμός αποτελεί μια διαταραχή την οποία αντιμετωπίζουν 65 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως και δεν πρέπει με κανέναν τρόπο να εξευτελίζεται η προσωπικότητά τους.
Στην Ελληνική κοινωνία υπάρχει μικρή ανοχή στη διαφορετικότητα και μεγάλη προδιάθεση στον αποκλεισμό και στην διακωμώδηση του τραυλισμού, για αυτό το λόγο, η συγκεκριμένη διαφήμιση βρίσκει πρόσφορο έδαφος και δημιουργεί αρνητικά πρότυπα. Για τα παιδιά που τραυλίζουν αλλά και για τους γονείς τους είναι οδυνηρό να την βλέπουν. Στην ευαίσθητη παιδική ηλικία πολλές αντιδράσεις από το οικείο και σχολικό περιβάλλον επηρεάζουν αρνητικά τα παιδιά για όλη τους τη ζωή. Η διακωμώδηση, κάνει τα πρόσωπα που τραυλίζουν να μην αισθάνονται ισότιμα και κοινωνικά αποδεκτά, και αυτό αποτελεί σημαντικό πλήγμα για την προσωπικότητά τους. Κάποιες από τις θλιβερές συνέπειες της διακωμώδησης είναι: η εσωστρέφεια, η απομόνωση, η αποφυγή προσώπων και περιστάσεων, η έλλειψη εμπιστοσύνης, η κατάθλιψη, η περιθωριοποίηση και η επιθετικότητα.
Θέλουμε να λάβετε σοβαρά υπόψη τα παραπάνω. Η απαίτησή μας είναι να σταματήσει άμεσα η προβολή της συγκεκριμένης διαφήμισης. Είναι καιρός να δείξουμε σαν κοινωνία με πράξεις τον ανθρώπινο σεβασμό και την συμπαράσταση μας στα πρόσωπα που τραυλίζουν.
Με εκτίμηση,
Πρωτοβουλία των Προσώπων που Τραυλίζουν